HTML

Offtopic

Ide írok mindenről, ami nem tartozik a fő oldalam témakörébe.

Friss topikok

  • Kovacs Nocraft Jozsefne: @moonshiner: "Ez a hozzáállás elég cinikus." Ne engem hibáztass. Én csak a fennálló állapotokra a... (2014.01.12. 18:56) Öngyilkos kerékpárosok
  • Nyrségi Trolls (törölt): Kritikától, bocs. Egyébként az váltotta ki belőlem az agresszív kommentet, mert már alig van olyan... (2013.06.03. 10:18) A Tescoban használt telefont újként árulnak
  • Benoke2: "Kicsit had kötekedjek" Linux hoz nem kell rendszergazdának lenni. Aki kicsit nyitottabb simán tu... (2013.02.08. 17:56) Így válassz magadnak notebook-ot

A Tescoban használt telefont újként árulnak

2013.02.07. 08:08 Kiszámoló

A legolcsóbb mobilnetről szóló bejegyzésben említettem, hogy hogy venni akarok egy akciós kétkártyás Samsung telefont, ami most a Tesco Mobile-nál csak 3.990 Ft.

El is mentem a budaörsi Tescoba és az egyetlen kapható példányt, ami szokás szerint egy nagy műanyag lopásgátló dobozba volt csomagolva, mellette a SIM kártya borítéka, beraktam a kosárba.

Amikor jobban megnéztem, feltűnt, hogy a telefon papírdoboza nincs rendesen leragasztva, ezért odavittem a vevőszolgálathoz, hogy nyissák fel a nagy biztonsági műanyag dobozt, hogy megnézhessem, megvan-e minden tartozék a telefon dobozában.

Semmi rosszra nem gondoltam, talán megmutatták valakinek, aki végül nem vette meg, de mégis inkább még az áruházban ellenőríztetem, megvan-e minden hozzávaló.

A látványra, ami fogadott, nem voltam felkészülve.

Ugyanis a dobozban egy legalább fél évet használt, ütött-kopott, iszonyúan lestrapált készülék volt, amit valaki visszacsomagolt a dobozba.

Fotót is csináltam róla, sajnos nem adja vissza, mennyire lepusztult volt a készülék, de azért látszik rajta, hogy nem egy fóliás új darab.

samsung1.jpg
Az ügyfélszolgálatos próbálta menteni a menthetőt, hogy biztos kiállítási darab volt, de ez két okból sem igaz: műanyag utánzatok voltak csak kirakva mintapéldánynak és ezen a telefonon látszik, hogy valaki hónapokon át zsebben hordta.

Ami igazán megdöbbentett, hogy ilyen gátlástalanul vissza lehet valamit csomagolni a Tescoban és senkinek nem tűnik fel, főleg egy olyan műszaki cikknél, aminek egyedi azonosítója van.

Ezután már a ruhaosztályon is óvatosabban vásárlok, mert ki tudja, hátha valamelyik dolgozó visszahozta a kinőtt ruhát és kiakasztotta az eladó darabok közé.

Azt sem értem, hogy aki ellopta az eredetit, miért fárasztotta magát azzal, hogy visszarak egy ilyen lepukkant készüléket, amiben benne van az IMEI száma. Azt gondolta, egy vak ember fogja megvenni, akinek nem tűnik fel a telefon állapota?

Amire nem szeretnék gondolni, bár akár ez is történhetett, hogy tényleg valami tescos munkatelefon volt ez és valamelyik főnök parancsára dobozolták vissza, hogy ne menjen kárba, majd eladják valamelyik ostoba vásárlónak.

Na mindegy, beírtam a vásárlók könyvébe, 159243 szám alatt, odaírtam a telefon IMEI kódját is: 351718/05/037615/3 és a 31/3251945-ös SIM-mel volt egybecsomagolva a készülék.

Adok a Tesconak egy pár napot, hogy valami hihető és épkézláb magyarázattal előálljon, ha nem megy, megírom a fogyasztóvédelemnek is az esetet, biztos megdicsérik érte a Tescot.

Ti pedig ellenőrizzétek vásárlásnál, ép-e a csomagolás.

Update: Pár órával később egy budapesti Tesco Expresszben sikerült ilyen telefont vennem, csak éppen kártyát nem adtak hozzá. Amikor megkérdeztem, mégis miért nem, amikor a nagy Tescoban hozzácsomagolnak egyet, azt mondták, itt nem jár és kész. Ezek után már nem vitatkoztam, örültem, hogy legalább új telefont adtak, maximum nem leszek a Tesco Mobile ügyfele.

Ha érdekelnek a pénzügyi dolgok, olvasd el a másik blogomat, a Kiszámoló Blogot is.

Ha szeretnél többet tudni a pénzügyekről, gyere el az Akadémiára, három-négy hetente indul az újabb tanfolyam. Csekély 25 ezer forintért hat alkalom alatt megtanulsz mindent a pénzügyekről, amit alapfokon tudnod kellene.

Valódi pénzügyi tanácsadásra van szükséged, eleged van már az ügynökökből? Kattints a linkre további információért.

Olvasd el a többi pénzügyekről szóló írást is a kiszamolo.blog.hu oldalon.

Ha szeretnéd tudni, hogy új poszt jelent meg a blogban, jelölj be minket a facebookon:www.facebook.com/kiszamolo vagy RSS-en

komment

süti beállítások módosítása